Saturday 16 June 2018

Allah Ka Mojza for Spreading Quran in the World | Quran K Mojzat ilm ki Duniya min ???? ?? ?????? ??? ?? ???? ???

Allah Ka Mojza for Spreading Quran in the World, Quran K Mojzat, ilm ki Duniya, ???? ?? ??????, allah ka mojza,quran ka mojza,mojza,allah ka mojza in world,allah ka mojza in pakistan,allah ka mojza 2017,allah ka mojza 2018,allah ki qudrat,allah ka mojza new,allah,miracle of allah,allah ka azab,allah ki qudrat ka karishma,allah ka mojza khana kaba,allah ka mojza video download,quran majeed ka mojza,quran pak ka mojza,allah ka mojza in pakistan 2016,allah ka mojza in urdu, ilm ki duniya,ilm ki ahmiyat

???? ???? ?? ???? ??? ??????? ?? ???? ?????? ?? ?????


???? ???? ??? ?????? ???? ?? ??? ???? ?????? ?? ???? ??? ?? ??? ???? ?? ????? ???? ???? ???? ????? ?? ???? ??? ??? ??? ??? ?? ?? ????? ??? ???? ???? ??? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??? ????? ?? ?? ??? ??? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ??? ??????? ?????? ?? ?? ????? ?? ??? ??? ???? ?????? ?? ??? ??? ?? ??? ?? ????? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ?? ???? ?? ?? ???? ??? ???? ???? ?????? ?????? ?? ????? ??? ??? ????? ??? ???? ?? ?? ? ??? ???? ??? ?????? ??? ?? ??????? ???? ??? ?????? ???? ?? ??? ???? ????? ??????? ?? ????? ?? ??? ?????? ??? ????? ???? ?? ??? ??? ?? ????? ??? ??? ??? ?? ?? ??? ??:
?????? ?? ??? ???? ???? ?? ????? ????
1?     ???????   :   27
Allah Ka Mojza, Translation of Quran, Quran ka Mojza, ilm ki Duniya ???? ?? ?????? ??? ?? ???? ???
2?     ????????   :   22
3?     ?????   :   17
4?     ??????   :   15
5?     ??????   :   02
6?     ???   :   03
7?     ??????   :   09
8?      ????????   :   04
9?      ???????   :   06
10?    ?????   :   06
 11?   ??   :   05
12?   ???????   :   13
13?   ??????   :   14
14?    ??????   :   04
15?    ?????   :   04
Allah Ka Mojza, Quran Ka Mojza, ilm ki Duniya
16?   ??????   :   01
17?   ??????   :   05
18?   ??????   :   01
19?   ?????   :   02
20?   ????   :   05
21?   ?????   :   03
22?   ??????   :   01
23?   ??????   :   04
24?   ?????   :   05
25?   ??????   :   06
26?   ?????   :   02
27?   ??????   :   09
28?   ?????   :   01
29?   ????   :   18
30?   ????   :   01
31?   ??????   :   03
translation of quran, allah ka mojza, quran ka mojza, ilm ki duniya
32?   ????   :   03
33?   ?????   :   01
34?   ?????   :   03
35?   ??????   :   06
36?   ????   :   01
37?   ????   :   93
38?   ??????   :   01
39?  ??????   :   01
40?   ????   :   01
41?   ??????   :   03
42?   ????   :   14
43?   ????   :   01
44?   ?????   :   02
45?   ???????   :   01 

?? ?????? ?? ???  ????? 348 ???? ?? ???? ?? ????? ??? ???? ??? ???? ???? ??? ?????? ??? ?? ???? ???? ???? ??? ?? ????? ?????? ??? ????? ???? ??? ???? 

??? ????? ?? ????? ???? ???? ?? ???? ??? ?? (?????? ??? ???? ?? ???? ??) ???? ?? 114 ?????? ??? ????? ???? ???? ??? ???? ???? ?? ???? ??? 47 ?????? ??? ????? ?? ??? ???? ???? ???? ?? ???? ?????? ???? ?? ?? ??????? ???? ?? ??? ?? ?? ?? ??? ???? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ??? ???? ?? ??????? ?? ???? ??? ?? ?? ????? ?????????? ??? ????? ??? ????? ???

translation of quran, allah ka mojza, quran ka mojza, ilm ki duniya, spreading of quran
???? ???? ?? ????? ?? ????? ?? ???? ???? ??? ????? ???? ?? ?? ?? ???? ?????? ??? ????? ??? ???? ??? ?????? ?? ????? ???? ?? ?? ??????? ???? ??? ?? ?? ????? ????? ??? ???? ?? ???? ???? ?? ???? ??? ?? ?? ???? ??? ?? ?????? ??? ???? ?? ????? ??? ??? ??? ?? ???? ???? ?? ???? ???? ???? ?? ?? ???? ???? ??? ????? ???? ??? ??? ?? ????? ?? ????? ??? ??? ?????? ?????? ???? ?????? ??:

?????? ?????? ?????????? ????????? ???????? ???? ????????????
?????: ?? ?? ?? ?? ?? ???? ???? ?? ???? ??? ??? ?? ?? ?? ?? ????? ???? ???? ???? (???? ?????? ??? ???? 8)
----------?----------
Mojza Of Quran About The Earth
???? ?? ????? ???? ??? ???? ?? ???? ???

Allah Ka Mojza, Spreading Quran in the World, Quran K Mojzat, ilm ki Duniya ????? ?? ??????? ??? ?? ????

???? ??? ??? ??? " ??????? " (Al-barr) ???? ???? (????) 13 ????? ??? ?? ??? ??? " ???????" (Al-bahar) ???? ????? (????) 32 ????? ??? ???
Total :  13 + 32 = 45
?????? ????? ?????:
13 / 45 x 100 = 28.89 %
??? ?????? ?????:
32 / 45 x 100 = 71.11 %

???? ???? ??? %28.89 ???? ??? %71.11 ????? ??? ???? ??? ???? ?? ????? ??? ????? (Ratio) ?? ?? ???? ????? ?? ?????? ??? ??? ???? ???? ?? ???? ?? ??? ???? ?? ????? (Ratio) ??? ?? ???? (????? ????)

I hope you liked this post with the greatest information of Quran. If you like, please share this information with your friends and family on social media links below:

No comments:

Post a Comment

happy diwali friends -top & best wishes in hindi aur urdu shayari

hi ??????? , meri shayari hindi shayari ka kahzana ?? ??? ?? ?? ?? ?? ??????? ?? ??????? ??? ???????? ?????? ???? ?? ?? ?????? ?? ?? ?? ????...